Monday 7 May 2012

I loike Cheese..I loike burgur...

Ilhan selalu nyanyi "I loike cheese, I loike burgur...". Kadang tu Cha pun ikut nyanyi and Ayish tepuk2 tangan bagi support...hehehehe.. Sebabnya diaorang bertiga tu sangat suka melantak cheese. Feveret!

Disebabkan diaorg suka makan cheese, so aku dengan azam yang tinggi, mendokong cita2, akhirnya berjaya meng'complete' kan mission yang tak lagi 'impossible'. Aku telah berjaya membuat Cheese cake tanpa dibakar. Cheese kek ala ala Secret Recipe gitew...Pukul 9.15 malam kek siap dimakan, pukul 10.30 mlm, kek tinggal suku. Cepat2 aku potong masuk dalam tupperware untuk bekalan ke tempat kerja esok harinya.

p/s : saja aku leleh kan blueberry topping tu nak bagi korang terliur...

Cubaan aku yang pertama sangat success. Kalau Exam boleh dapat A+ dari segi rasa, A- dari segi hiasan...(sesi memuji diri sendiri). So next week, birthday Ayish, aku plan nak buat cheese cake ni dalam Jar (mampoo)...

No comments:

Post a Comment